adelaparvu.com despre locuinta in Oradea, designer Eunice Pantea, Foto Andreea Iancu (1)

In apartamente, Design Interior, Romania Mea

Superbă locuință în Oradea amenajată de designerul Eunice Pantea

Când știi ce-ți dorești și ai încredere în designerul tău, poți să fii sigur că visul locuinței mult dorite ți se împlinește. Așa spune Amalia Mateaș proprietara acestui penthouse din Oradea. Înainte de a apela la designerul Eunice Pantea a mai cerut oferte de la alte birouri de design și arhitectură, dar, încă de la prima întâlnire cu Eunice, a simțit că sunt pe aceeași lungie de undă. Amalia și-a dorit pentru familia ei o locuință luminoasă, caldă și în nuanțe pastelate în frumosul oraș de pe Criș, chiar dacă ei trăiesc la curte aproape de Oradea. Copiii ei, dar și soțul, au nevoie să vină mereu pentru diverse activițăți în oraș, așa că investiția făcută în penthouse-ul situat la ultimul nivel a considerat-o de viitor. Acum au ajuns să le placă foarte mult locuința, iar după amenajarea gândită de designerul Eunice Pantea, aproape că s-ar muta de tot acolo pentru starea de bine pe care le-o dă ambientul. Dar hai să-ți spun mai multe, nu înainte de a-ți posta planul penthouse-ului.

Deși locuința pe ansamblu măsroară o suprafață mare, mai ales că are terase și balcoane, organizarea interioară nu este prea grozavă, luând în coniderare numai faptul că livingul este aproape similar ca și dimensiuni cu bucătăria și că băile, iar dormitoarele copiilor sunt mici. Designerul Eunice Pantea a regândit însă prin mobilare și ambientare nevoia de spații mai aerisite, luminoase și nu a uitat de partea cu depozitarea.

Deși locuința pe ansamblu măsroară o suprafață mare, mai ales că are terase și balcoane, organizarea interioară nu este prea grozavă, luând în coniderare numai faptul că livingul este aproape similar ca și dimensiuni cu bucătăria și că băile, iar dormitoarele copiilor sunt mici. Designerul Eunice Pantea a regândit însă prin mobilare și ambientare nevoia de spații mai aerisite, luminoase și nu a uitat de partea cu depozitarea.

Ce și-au dorit proprietarii sau mai exact proprietara pentru familia ei? În primă fază Amalia s-a gândit la o amenajare clasică în tonuri de alburi și nuanțe pastelate, cu finisaje vintage, dar designerul și-a dat seama că arhitectura interioară a penthouse-ului nu s-ar fi potrivit pentru așa ceva, așa că i-a spus simplu și direct: “Lasă-te pe mâinile mele și îți promit că voi veni cu o propunere pe inima ta”. Designerul a reinterpretat dorințele clientei sale vizavi de estică, devenită între timp prietena ei, printr-o abordare clasică, dar din alt registru de stil: Art Deco. Și nu a uitat de alte cereri: lumină cât mai multă, nuanțe pale, parchet alb. Din ansamblul penthouse-ului designerul s-a ocupat de holuluri, bucătărie, living, dormitorul matrimonial, iar pentru restul spațiilor a dat doar indicații, băile și camerele copiilor fiind deja amenajate parțial.

Încă din holul de la intrare atmosfera este frumos creionată, iar deschiderea spațiilor lasă lumina naturală să pătrundă din plin. Un paravan traforat din MDF (realizat la Saramob Design din Oradea) sugerează o separare între funcțiuni. Partea de depozitare este mascată parțial în living, aici fiind prezent un copr de mobilier cu linii gândite de către designer.

Încă din holul de la intrare atmosfera este frumos creionată, iar deschiderea spațiilor lasă lumina naturală să pătrundă din plin. Un paravan traforat din MDF (realizat la Saramob Design din Oradea) sugerează o separare între funcțiuni. Partea de depozitare este mascată parțial în living, aici fiind prezent un corp de mobilier cu linii gândite de către designer.

Livingul nu este foarte generos ca și spațiu, dar prin finisare și mobilare designerul a reușit să-i confere o atmosferă specială, elegantă. Canapeaua colțar a fost făcută după schițele designerul la un mic atelier din Oradea, iar fotoliile au fost achiziționate de la Mobexpert, restul mobilierului fiind executat după schițele designerului la Saramob Design din Oradea. Peretele unde se află aparatul de aer condiționat este placat cu panouri din PAL gri între acestea fiind baghete din alamă. Același model este preluat și pe generosul dulap în care este ascunsă și mașina de spălat rufe, dar și o parte cu funcțiunea de cuier.

Livingul nu este foarte generos ca și spațiu, dar prin finisare și mobilare designerul a reușit să-i confere o atmosferă specială, elegantă. Canapeaua colțar a fost făcută după schițele designerul la un mic atelier din Oradea- Art Luziano, iar fotoliile au fost achiziționate de la Mobexpert, restul mobilierului fiind executat după schițele designerului la Saramob Design din Oradea. Peretele unde se află aparatul de aer condiționat este placat cu panouri din PAL gri între acestea fiind baghete din alamă. Același model este preluat și pe generosul dulap în care este ascunsă și mașina de spălat rufe, dar și o parte cu funcțiunea de cuier.

Pentru a amplifica senzația de lumină, dar și de spațiu, designerul a prevăzut la nivelul plafonului o placare cu oglinzi. Astfel, chiar dacă livingul este modest ca și dimensiuni, el se simte ca fiind mult mai aerisit.Corpurile de iluminat sunt de la Sigmalux din Oradea.

Pentru a amplifica senzația de lumină, dar și de spațiu, designerul a prevăzut la nivelul plafonului o placare cu oglinzi. Astfel, chiar dacă livingul este modest ca și dimensiuni, el se simte ca fiind mult mai aerisit. Corpurile de iluminat sunt de la Sigmalux din Oradea.

Designerul a prevăzut ca o mare parte din suprafața ferestrelor să lase lumina să pătrundă la interior nefiind obturate cu piese de mobilier sau obiecte decorative înalte. Draperiile și perdelele sunt realizate pe comandă la Casa Nova din Oradea.

Designerul a prevăzut ca o mare parte din suprafața ferestrelor să lase lumina să pătrundă la interior nefiind obturate cu piese de mobilier sau obiecte decorative înalte. Draperiile și perdelele sunt realizate pe comandă la Casa Nova din Oradea.

Culoirile sunt prezente, dar în tonuri pastelate, ceea ce conferă o stare de bine proprietarilor. În plus sunt subtile, elegante, atmosfera finală fiind una aerisită, armonioasă.

Culorile sunt prezente, dar în tonuri pastelate, ceea ce conferă o stare de bine proprietarilor. În plus sunt subtile, elegante, atmosfera finală fiind una aerisită, armonioasă.

Măsuța din living, la fel ca și comoda din zona tv este desenată de către designer și realizată la Saramob Design din Oradea.

Măsuța din living, la fel ca și comoda din zona tv este desenată de către designer și realizată la Saramob Design din Oradea.

Din living se ajunge în bucătărie, spațiul fiiind delimitat cu o ușă din sticlă pentru a lăsa lumina naturală să circule, dar și pentru a amplifica senzația de spațiu din camera de zi.

Din living se ajunge în bucătărie, spațiul fiiind delimitat cu o ușă din sticlă pentru a lăsa lumina naturală să circule, dar și pentru a amplifica senzația de spațiu din camera de zi.

Bucătăria este foarte ordonată, dar totodată suprinzătoare. Designerul a gândit blatul de lucru pe o singură latură pentru ca pe mijlocul bucătăriei să poată amplasa o masă insulă. A creat un fundal interesant ca un perete decorativ îmbrăcat cu tapet vinilic de la Tapet Zone din Oradea, peste care Cristian Gheroghiaș, meșterul priceput care a montat toate finisajele alături de alți doi colegi, a fixat baghete din alamă conform desenelor designerului. După ce baghetele din alamă au fost fixate, cei de la Caluna Oradea au montat lichenii decorativi în zonele indicate de către designer.

Bucătăria este foarte ordonată, dar totodată surprinzătoare. Designerul a gândit blatul de lucru pe o singură latură pentru ca pe mijlocul bucătăriei să poată amplasa o masă insulă. A creat un fundal interesant ca un perete decorativ îmbrăcat cu tapet vinilic de la Tapet Zone din Oradea, peste care Cristian Gheroghiaș, meșterul priceput care a montat toate finisajele alături de alți doi colegi, a fixat baghete din alamă conform desenelor designerului. După ce baghetele din alamă au fost fixate, cei de la Kaluna Oradea au montat lichenii decorativi în zonele indicate de către designer.

Mobila bucătăriei este realizată pe comandă la Saramob Design din Oradea. Aspectul curat, ordonat este dat atât prin linia mobilierului și lipsa de mânere, cât și prin folosirea unor materiale de calitate. Blatul are prefigurat în el chiuveta, acesta fiind dintr-un material compozit Hi-Macs. Faianța ce îmbracă tot peretele din zona de lucru este din gama producătorului Equipe achiziționată prin Top Casa Oradea, la fel și bateria.

Mobila bucătăriei este realizată pe comandă la Saramob Design din Oradea. Aspectul curat, ordonat este dat atât prin linia mobilierului și lipsa de mânere, cât și prin folosirea unor materiale de calitate. Blatul are prefigurat în el chiuveta, acesta fiind dintr-un material compozit Hi-Macs. Faianța ce îmbracă tot peretele din zona de lucru este din gama producătorului Equipe achiziționată prin Top Casa Oradea, la fel și bateria.

Scaunele de la masa bucătăriei sunt achiziționate online de pe un site din Anglia, iar taburetele înalte sunt realizate pe comandă la Saramob Design.

Scaunele de la masa bucătăriei sunt achiziționate online de pe un site din Anglia, iar taburetele înalte sunt realizate pe comandă la Saramob Design.

Masa din bucătărie este o creație a designerului Eunice Pantea. Ea s-a gândit ca în loc de picioare sau structură metalică, blatul să fie suținut pe o structură transparentă din sticlă securizată. Această structură a fost ulterior îmbrăcată cu panouri traforate din MDF realizate la Saramob Design din Oradea. Efectul final este unul special, masa părând să plutească.

Masa din bucătărie este o creație a designerului Eunice Pantea. Ea s-a gândit ca în loc de picioare sau structură metalică, blatul să fie suținut pe o structură transparentă din sticlă securizată. Această structură a fost ulterior îmbrăcată cu panouri traforate din MDF realizate la Saramob Design din Oradea. Efectul final este unul special, masa părând să plutească. Corpurile de iluminat din toată casa sunt de la Sigmalux Oradea.

Pentru ca din living imaginea bucătăriei să fie mai puțin tehnică, designerul a prevăzut ca zona cu electrocasnice încorporabile să fie pe perete cu ușa de acces. Tot în acest ansamblu se află și frigiderul încorporat, deci aproape de zona livingului. Corpurile de iluminat sunt achiziționate prin Sigmalux Oradea.

Pentru ca din living imaginea bucătăriei să fie mai puțin tehnică, designerul a prevăzut ca zona cu electrocasnice încorporabile să fie pe perete cu ușa de acces. Tot în acest ansamblu se află și frigiderul încorporat, deci aproape de zona livingului. Corpurile de iluminat sunt achiziționate prin Sigmalux Oradea.

Pe holul de acces către zona dormitoarelor sunt alte piese de mobilier de tip comodă desenate de către designerul Eunice Pantea și realizate după schițele ei la Saramob Design.

Pe holul de acces către zona dormitoarelor sunt alte piese de mobilier de tip comodă desenate de către designerul Eunice Pantea și realizate după schițele ei la Saramob Design, iar aplicele, ca de altfel toate corpurile de iluminat sunt de la Sigmalux Oradea.

În atmosfera locuinței contează mult suprafețele deschise, cum e și parchetul alb de la Barlinek achiziționat prin Top Casa Oradea. Se simte acest lucru chiar și într-un spațiu lung și îngust cum e holul către dormitoare.

În atmosfera locuinței contează mult suprafețele deschise, cum e și parchetul alb de la Barlinek achiziționat prin Novambient Oradea. Se simte acest lucru chiar și într-un spațiu lung și îngust cum e holul către dormitoare. Plinta albă și ușile albe conferă eleganță și un contrast subtil cu nuanțele subtile de la nivelul pereților.

Dormitorul matrimonial a fost dificil de amenajat din cauza structurii de rezistență. Designerul Eunice Pantea a fost provocată să găsească cea mai bună amplasare a patului într-o încăpere care la nivelul plafonului era divizată de o grindă. Soluția? un perete de accent în spatele patului tapițat.

Dormitorul matrimonial a fost dificil de amenajat din cauza structurii de rezistență. Designerul Eunice Pantea a fost provocată să găsească cea mai bună amplasare a patului într-o încăpere care la nivelul plafonului era divizată de o grindă. Soluția? un perete de accent în spatele patului tapițat.

În dormitorul matrimonial este și un loc de tv, poziționat pe peretele cu ușa de acces. Albul contează mult în atmosfera camerei, alb care contrastează subtil cu restul finisajelor, obiectelor.

În dormitorul matrimonial este și un loc de tv, poziționat pe peretele cu ușa de acces. Albul contează mult în atmosfera camerei, alb care contrastează subtil cu restul finisajelor, obiectelor.

Pentru ca dormitorul să devină camera odihnitoare la care visa Amalia, proprietara locuinței, designerul s-a gândit să continue linia nuanțelor pastelate, dar și să imprime personalitate camerei prin compoziția obiectelor și finisajelor. Peretele din spatele patului a fost pictat de artistul vizual Blandiana Palladi, după schița furnizată de către designer, iar efectul se simte pentru că distrage atenția de la grindă.

Pentru ca dormitorul să devină camera odihnitoare la care visa Amalia, proprietara locuinței, designerul s-a gândit să continue linia nuanțelor pastelate, dar și să imprime personalitate camerei prin compoziția obiectelor și finisajelor. Peretele din spatele patului a fost pictat de artistul vizual Blandiana Palladi (blandy_85@yahoo.com), după schița furnizată de către designer, iar efectul se simte pentru că distrage atenția de la grindă.

Un alt mod prin care designerul a abătut atenția de la grinda masivă a fost să prevadă corpuri de iluminat suspendate în dreptul uneia dintre noptiere. Mobilierul este în întregime realizate pe comandă, după schițele designerului, la Saramob Design din Oradea. Ușa de sticlă este de acces către dressing.

Un alt mod prin care designerul a abătut atenția de la grinda masivă a fost să prevadă corpuri de iluminat suspendate în dreptul uneia dintre noptiere. Mobilierul este în întregime realizate pe comandă, după schițele designerului, la Saramob Design din Oradea. Ușa de sticlă este de acces către dressing.

Au fost nevoie de șase luni de zile, după acceptarea proiectului de design interior, pentru ca lucrările să fie finalizate. Au fost multe detalii de pus la punct și multe provocări în realizarea pieselor de mobilier, dar rezultatul este unul minunat. Și toate acestea nu ar fi fost posibile dacă Amalia, proprietara locuinței, nu ar fi avut încredere deplină în designerul Eunice Pantea și în totți colaboratorii acesteia, de la meșterul Cristian Gheorgiaș la funrizorii Saramob Design, Top Casa și restul. Proprietara Amalia nu s-a panicat, nu s-a isterizat, ci a avut răbdare pas cu pas pentru ca proiectul să prindă viață, așa cum i-a fost prezentat în primă fază. Ba chiar a făcut mai mult: a alocat sume mai mari de bani, practic bugetul estimat s-a dublat, pentru ca fiecare lucru să fie la locul lui, armonizat în ansamblul locuinței (pentru zona de care s-a ocupat Eunice suma a ajuns la 50.000 de euro). Designerul Eunice Pantea a făcut o treabă grozavă, mai ales că lucrează singură. Aproape că pare că a pictat această amenajare, atât de plăcută. Deci da, este posibil să ajungi la locuința mult visată, dar pentru asta trebuie să fii pregătit financiar, dar și sufletește, având încredere în designerul la care ai apelat și pe care l-ai simțit că rezonează cu tine. Sper să te inspire și pe tine amenajarea de față!

Pe designerul Eunice Pantea o poți contacta prin e-mail la adresa eunice.pantea@gmail.com și pe pagina ei de Facebook/EunicePantea.

adelaparvu.com despre locuinta in Oradea, designer Eunice Pantea, Foto Andreea Iancu (1)

Foto: Andreea Iancu

16 raspunsuri pentru Superbă locuință în Oradea amenajată de designerul Eunice Pantea

  1. ELIZA spune:

    Superba locuinta !

    Puteti spune ce marca sunt corpurile de iluminat ? Site-ul contine mii de produse …..

  2. Ruben spune:

    Felicitări Eunice !

  3. Diana spune:

    Buna Adela!Foarte frumos,dar as avea o intrebare referitoare la design..Din cate am citit nu e recomandat ca,respectiv covorul din dormitor sa porneasca de la noptiere,inspre camera,sa intre si sub pat si mini dormeza,sa fie mai mare?Multumesc

    • Adela Parvu spune:

      Cine recomandă asta? Îți folosește sau nu informația asta? Din experiență îți spun că nu există o regulă clară. Cea mai bună regulă este cea care te mulțumește pe tine 🙂 Spre exemplu sunt oameni care vor să simtă ceva moale sub tălpi când se dau jos din pat și aleg un covor de mari dimensiuni pentru ca și patul să fie fixat pe covor, deci să iasă în lateral. Sunt cupluri în care un partener vrea covor, celălalt nu vrea, așa că fie aleg carpetă doar pe o parte a patului, fie aleg un covor care să fie pus asimetric, adică să fie sub pat și ieșit doar într-o parte, nu și în cealaltă. De asemenea, există cazuri când nu e nevoie de covor pentru că există încălzire prin pardoseală. La fel, poți avea sau nu covor în funcție de designul patului, dacă are sau nu picioare înalte etc. Regula cea mai bună este cea care-ți și folosește, dar care arată și bine în ansamblul camerei.

  4. corina paul spune:

    Felicitari, Eunice!

  5. simina spune:

    Imi place atat demult lustra din living si am intrat pe Sigmalux, dar nu reusesc sa gasesc model si denumirea; mai incerc.
    E absolut superba amenajarea.
    Felicitari si dvs, d-na Adela, ca gasiti mereu noutati care ne incanta si informatii utile!!

  6. Constantin Ioana spune:

    Foarte frumos, felicitari Eunice!
    Adela, am si eu o intrebare: lustrele din dormitor, cele care atarna din tavan, trebuie sa aiba o dimensiune anume in functie de pat pentru a avea o lumina buna si pentru citit?
    Mentionez ca imi place mult idea asta si as vrea sa fac o chimbare in dormidor, dar nu stiu cum sa aleg potrivit lustrele.
    Multumesc

    • Adela Parvu spune:

      Bună Ioana! De regulă firul lor se reglează în funcție de cum îi este mai comod fiecăruia, nu există o regulă anume. se ia în calcul înălțimea patului, care cu daltea poate fi la circa 50-60 cm și se consideră că în poziția șezând pentru citit mai sunt nevoie de circa 70 cm. Asta ar însemna ca suspensia să fie la circa 120-130 cm față de pardoseală. Dar repet, mulți preferă ca aceste suspensii să fie mult mai jos și asta se stabilește la final, după mobilare.

  7. Cristina Pop spune:

    WOW! de mult nu am mai zabovit atat pe imaginile unei amenajari. Felicitari Eunice Pantea! Si felicitari Adela pentru artcolele frumoase. Esti o inspiratie pentru mine.
    Datorita tie si cursului tau mi-am creat bloggul si imi urmez visul. 🙂 :*

  8. Diana spune:

    Auriul acela folosit strica tot, a folosit prea multe culori. In dormitor a folosit albastru și roz și galben? Pe bune???? Obiectele de pe pereți nu sunt dispuse ok. Îmi place canapeaua, mobila de bucatarie. Fotoliile acelea sunt din alt film.

    • Adela Parvu spune:

      Diana, nu e obligatoriu să-ți placă. Amenajarea a fost gândită pentru o familie căreia acest stil i se potrivește. Dacă ai identificat ceea ce nu-ți place nu înseamnă că amenajarea nu este în regulă. Mie mi-a plăcut pentru că înțeleg ce înseamnă să gândești un proiect când ai o temă dată.

  9. Petri-Caragea Alexandru spune:

    Buna ziua Adela, imi poti spune te rog ce fel de cornisa s-a folosit in dormitorul Amaliei? Imi place foarte mult cum se incadreaza si eram curios ce model este si de unde l-a achizitionat.
    Multumesc!

  10. Daniela spune:

    Frumoasa amenajare insa grinda aceea din dormitor e cat se poate de catastrofala si inestetica. A „stricat” tot efortul depus…

    • Adela Parvu spune:

      Daniela, tocmai pentru că din construcția clădirii exista grinda, desigerul a gândit tot ambientul ca accentul să nu cadă pe ea.Este foarte ușor să ne dăm cu părerea fără ca să ne fi confruntat cu o astfel de situație 🙂

Lasă un răspuns la Adela Parvu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *